طراحی سایت ارزان


سایت هایی که طراحان سایت از قبل آنها را طراحی سایت کرده اند و برای مشتریان شان همان سایت را راه اندازی می کنند طراحی سایت ارزان نامیده می شوند. طراحی سایت اینگونه سایت ها زمان زیادی نمی برد. در بسیاری موارد طراحان سایت ، این مطلب را به مشتریان خود متذکر نمی شوند.
در طراحی سایت ارزان گاها تعداد زیادی از کپی های سایت در سطح اینترنت وجود دارد که تنها عکس ها و نوشته های آنها با دیگر سایت های ارزان متفاوت است.
برخی از مشتریان از این مطلب آگاهی در مورد طراحی سایت ارزان آگاهی ندارند و به همین دلیل در از تفاوت قیمت ها دچار سردرگمی می شوند.

با ترفند های دیگری نیز میتوان قیمت تمام شده ی طراحی سایت را پایین آورد. یکی از این ترفندها در طراحی سایت ارزان در اصفهان استفاده از سرور هایی با سرعت و قدرت پایین تر است. میزان پهنای باند پایین تر نیز یکی از نکات فنی است که در پایین آوردن قیمت طراحی سایت ارزان تاثیر به سزایی دارد همچنین اگر از سرور های اشتراکی استفاده شود هزینه نگهداری نیز سایت پایین تر خواهد آمد.

اما طراحی سایت ارزان به چه قیمتی

شاید این ضرب المثل قدیمی را شنیده باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست! حال با توجه به مواردی که مطرح گردید میتوان اینگونه اسنباط کرد که طراحی سایت ارزان چه دلایلی می تواند داشته باشد. امروزه با پیشرفت های حاصل شده در دنیای فناوری اطلاعات، تبلیغاتی از این دست در مورد طراحی سایت ارزان و یا حتی رایگان مخاصبان را برای داشتن وبسایت وسوسه می کند. حال اینکه می توان با بالا بردن سطح دانش خود در این زمینه و آگاهی از چند و چون این مطلب، برای داشتن وب سایت ارزان تصمیم درستی اتخاذ کنیم.

مشاوران شرکت فن آوری اطلاعات پرتو در هر زمان آماده ارائه مشاوره در زمینه طراحی سایت ارزان در اصفهان و مطابق با بودجه ی مد نظر مشتریان قرانقدر، و همچنین با در نظر داشتن حفظ سطح کیفیت سایت طراحی شده، می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *